Τετάρτη 14 Μαΐου 2008

Τουρισμός μέσω Ιχθυόσκαλας;

Έχουμε μια μοναδικότητα στον τρόπο που σκεφτόμαστε. Παρακάμπτουμε την απλή λογική και ψάχνουμε στα προβλήματά μας, να δώσουμε λύσεις, δύσμορφες, δύσπεπτες κοινώς άπιαστα όνειρα. Μάθαμε το απλό να το κάνουμε δύσκολο.
Έχουμε μια ιχθυόσκαλα από τη δεκαετία του 70. Τα χρόνια πέρασαν, οι τεχνολογίες εξελίχθηκαν και πρέπει να μεταφερθεί. Ωραία.
Στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο που επεξεργάστηκαν στο Δήμο Καβάλας, προβλέπουν την μεταφορά της στη Ν. Καρβάλη. Σε μια περιοχή που συνδέεται με την Εγνατία οδό. Δίπλα στο αεροδρόμιο. Δίπλα στην Λαχαναγορά Καβάλας. Κοντά στα λογής μηχανουργεία που υπάρχουν στην Βιοτεχνική περιοχή και χρησιμοποιούν οι ιδιοκτήτες των σκαφών για τα μηχανολογικά τους προβλήματα.
Όμως εμείς δεν θέλουμε αυτή την εύκολη και απλή λύση. Πηγαίνουμε στα περίπλοκα. Πηγαίνουμε στα δύσκολα.

Η καινούρια πρόταση για την μεταφορά της ιχθυόσκαλας Καβάλας, είναι να πάει στη Ν. Πέραμο ! Σε ένα χώρο καθαρά τουριστικό. Σε ένα σημείο που αντί να γίνει μια τουριστική αξιοποίηση στις παλιές αποθήκες της Softex, θέλουμε να “χώσουμε” ένα τσιμεντένιο εξάμβλωμα που θα είναι μια μόνιμη πηγή ρύπανσης. Από τα δίχτυα που ξεπλένονται, μέχρι τα απόβλητα των σκαφών και τα φορτηγά ψυγεία.

Διαμαρτύρονται ήδη οι κάτοικοι της Περάμου. Θα τους ακούσει κανείς; Ξεσηκώνονται οι άνθρωποι που κατοικούν στην τουριστική αυτή περιοχή. Και εξηγούν με απλά λόγια τους λόγους που δεν θέλουν εκεί την ιχθυόσκαλα.

Θα περίμενε κανείς από τον Δήμαρχο Ελευθερών να δείξει περισσότερη ευαισθησία σε μια τουριστική περιοχή, όπως η δική του και να κάνει προτάσεις τουριστικής ανάπτυξης και όχι υποβάθμισής της. Να δημιουργήσει στο χώρο που θέλει την ιχθυόσκαλα, ένα πάρκο αναψυχής υψηλών προδιαγραφών. Ίσως και ένα σύγχρονο εμπορικό κέντρο. Να φέρει κόσμο και να δώσει ζωή σε μια νεκρή περιοχή.

Θα περίμενε κανείς από τον Νομάρχη να προτείνει συνεργασία με τον Δήμο Καβάλας για να βοηθήσει στην υλοποίηση του σχεδιασμού μεταφοράς της Ιχθυόσκαλας στη Ν. Καρβάλη. Άλλωστε με τα δικά μας λεφτά θα κατασκευαστεί. Οι αρμόδιοι πρέπει να συνεργάζονται. Και όχι να λειτουργούν ανταγωνιστικά. Αυτό θέλουν οι πολίτες.

12 χρόνια περιμένουμε να τελειώσει η παράκαμψη των Κρηνίδων. Ένας δρόμος μόλις 4 χιλιομέτρων. 7 χρόνια περιμέναμε να τελειώσει ο επαρχιακός δρόμος του Ζυγού. Ένας δρόμος ούτε 3 χιλιομέτρων. Για τον κάθετο άξονα Εξοχής-Δράμας-Καβάλας ούτε λέξη… Ας μην ανοίξουμε τον κατάλογο των έργων της υπομονής. Όμως ας μη προσθέσουμε ένα ακόμη τέτοιο έργο.

Μια τουριστική περιοχή όπου συνεχώς ξεχειλίζουν οι βόθροι στα πόδια των επισκεπτών, προσπαθείς να την αναβαθμίσεις. Όχι να την υποβαθμίσεις με αηδίες και ιχθυόσκαλες. Προσπαθείς να ολοκληρώσεις επιτέλους το αποχετευτικό δίκτυό σου. Να παρέχεις καθαρό πόσιμο νερό στους κατοίκους σου. Όταν τελειώσεις με αυτά, τα βασικά έργα υποδομής, τότε κάνε και όνειρα.

Καλημέρα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Στέλιος Καζαντζίδης και Βασίλης Τσιτσάνης

Ο Βασίλης Τσιτσάνης Ο  Βασίλης Τσιτσάνης  υπήρξε ένας σημαντικός λαϊκός δημιουργός. Γεννήθηκε στα Τρίκαλα στις 18 Ιανουαρίου του 1915 και έφ...