Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΕΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΕΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Το ΔΕΤΕ της Λ.Κατσέλη

Άνοιξε έναν λογαριασμό της ΔΕΗ και διάβασε:
Υπάρχει μια χρέωση με τα περίεργα αρχικά: ΕΤΜΕΑΡ
Είναι ένα σύνολο 5 ενσωματωμένων φόρων:
- Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης - ΕΦΚ (Ν. 3336/05)
- Ειδικό Τέλος Τελωνειακών εργασιών ΔΕΤΕ 5‰ (Ν. 2093/92)
- Ειδικό Τέλος Μείωσης Εκπομπών Αερίων Ρύπων (ΕΤΜΕΑΡ)
- Τέλος Ακίνητης Περιουσίας (ΤΑΠ) Υπέρ Δήμων.
- ΝΕΡΙΤ (Ν.4173/26.07.13)
Πάμε πίσω στο 2010. Τότε Υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας (2009-2010) ήταν η κ.Λούκα Κατσέλη.

Το 2010 όταν άρχισαν οι περικοπές στα ειδικά προνόμια Εφοριακών και Τελωνειακών, ξεκίνησαν οι Τελωνειακοί συνεχόμενες απεργίες.
Τα προϊόντα στα τελωνεία έμεναν ατελώνιστα.
Το κράτος έχανε δασμούς.
Και η κ. Λούκα Κατσέλη βρήκε... λύση!!!
Επανέφερε τον (ήδη καταργηθέντα) νόμο του 1992 (Κυβέρνηση Μητσοτάκη) που αφορούσε • Xρέωση Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών (ΔΕΤΕ)  , 5‰ σύμφωνα με το Ν.2093/92 άρθρο 9 παρ. 5,6,7."
 Ήταν ένας φόρος 0,5% (5‰) στις εισαγωγές και το ποσό μοιραζόταν ως ΔΕΤΕ στους Τελωνειακούς. (έξτρα μπόνους) Από τότε οι κυβερνώντες φρόντιζαν για την καλή επιβίωση των υπαλλήλων τους.
Όμως με την κατάργηση των προνομιακών μπόνους το 2010, καταργήθηκε και ο ΔΕΤΕ. (Τι τραγικό)
Η κ. Κατσέλη όμως, τον επανέφερε με πλάγιο τρόπο.

Φόρτωσε το ΔΕΤΕ στους λογ/σμούς της ΔΕΗ.
Τον πρώτο χρόνο αναγραφόταν κανονικά ως ΔΕΤΕ Μετά επειδή προστέθηκαν κι'άλλοι 4 φόροι στους λογ/σμούς της ΔΕΗ, ενσωματώθηκε στον ΕΤΜΕΑΡ.
Και έτσι όλοι οι καταναλωτές πληρώνουμε (μέσα στο ΕΤΜΕΑΡ) και ένα φόρο 0,5% υπέρ Τελωνειακών.
Δεν είναι και μεγάλο το ποσό. Κάπου 2 ευρώ ανά λογαριασμό μας πέφτουν.
Δηλαδή περίπου 3 εκατ ευρώ κάθε μήνα.
Που μοιράζονται οι 3.000 Τελωνειακοί. Και τους πέφτουν 1.000 ευρώ στο μισθό τους κάθε μήνα εξτραδάκι.
Δεν είναι και άσχημα.
Τα χρόνια πέρασαν και η κ. Λ.Κατσέλη άλλαξε πολιτικό μετερίζι. Τώρα δεν είναι ΠΑΣΟΚ πλέον.
Η κ. Λ.Κατσέλη τώρα μας κουνάει το δάκτυλο από τον ΣΥΡΙΖΑ ότι θα μας σώσει από τα… κακά μνημόνια, αλλά και κανείς από τον ΣΥΡΙΖΑ δεν μιλάει για το χαράτσι υπέρ των Τελωνειακών που πληρώνει ο κόσμος.
Θα βρείτε πληθώρα ενεργών Φιλοζωικών Οργανώσεων.
Που στη παραμικρή κακοποίηση ζώου είναι έτοιμες να επέμβουν.
Δεν θα βρείτε παρά ελάχιστες ανενεργές Οργανώσεις Προστασίας του Καταναλωτή.
Η προστασία του καταναλωτή, δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία μάλλον.


Καλημέρα σας.

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Οι τζαμπατζήδες της ΔΕΗ

Μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα το κομμένο ρεύμα σε φτωχά νοικοκυριά.
Ξεχειμωνιάζουν σε πρωτόγονες καταστάσεις που οι περισσότεροι δεν ζήσαμε.
Άνθρωποι που δεν έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν το ρεύμα τους, ζουν σε απόλυτη φτώχεια την καθημερινότητά τους. Βιώνουν τη στέρηση ενός από τα πολυτιμότερα αγαθά του  σύγχρονου πολιτισμού μας. Το ηλεκτρικό ρεύμα!
Σωστή η σκέψη να επανασυνδεθεί η παροχή τους. Όμως το κόστος αντί να επιμερίζεται στους Δήμους ας το αναλάβει η ΔΕΗ. Πώς;

Η ΔΕΗ παρέχει δωρεάν ρεύμα στους υπαλλήλους της, τους συνταξιούχους της, τις χήρες των συνταξιούχων της, αλλά και στα παιδιά τους αφού συνήθως δεν αλλάζει το όνομα πελάτη στην προνομιακή παροχή, όταν αφήσουν τον μάταιο αυτό κόσμο, οι γονείς τους. Ποτέ δεν έγινε ένας έλεγχος για να ξεκαθαρίσει αυτό το τοπίο της τζαμπατζίδικης παροχής ρεύματος στους πρώην και νυν εργαζόμενους της ΔΕΗ.
Κάπου 80,000 παροχές απολαμβάνουν αυτό το προνόμιο. Προνόμιο που δόθηκε σε άλλες εποχές παχαίων αγελάδων και απερίσκεπτων παροχών κάτω από απεργιακές πιέσεις ίσως…
Που συνεχίζεται μέχρι σήμερα κανονικά και αδιάλειπτα.
Προνόμιο που δεν φορολογείται ως εισόδημα που το κερδίζουν βέβαια αφορολόγητο οι προνομιούχοι ωφελούμενοι.
Μέχρι σήμερα πληρώνονται κανονικά οι εργαζόμενοι στη ΔΕΗ. Ούτε σοβαρές μειώσεις, σε σχέση  με άλλες κοινωνικές ομάδες δέχθηκαν, και τα εφάπαξ τους απολαμβάνουν και τις συντάξεις τους κανονικά.
Η δωρεάν παροχή ρεύματος σε τι εξυπηρετεί ως επιπλέον απολαβή σε βάρος των υπόλοιπων καταναλωτών;

Ας σταματήσει αυτό το κουβαρνταλίκι της ΔΕΗ στους πρώην και νυν υπαλλήλους της και να δώσει ρεύμα δωρεάν ή με μεγάλη έκπτωση στους πραγματικά αδύναμους οικονομικά συνανθρώπους μας αντισταθμίζοντάς το με το παρεχόμενο τζάμπα.
Οι εποχές άλλαξαν. Τα οικονομικά μεγέθη συρρικνώθηκαν και πρέπει να κοιτάζουμε και δίπλα μας τι γίνεται.

Λοιπόν;

Καλημέρα σας 

 ΥΓ Και αν δεν κινούν το συγκεκριμένο θέμα από τη ΔΕΗ (κατανοητοί οι συντεχνιακοί λόγοι) ας το κινήσουν οι Δήμοι.

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

Ο εκδότης, η ΔΕΗ και το χαράτσι της.

Η ΔΑΝΕΚ νοίκιασε το κατάστημα της ΔΕΗ, στη Δημ. Αγορά, σε μια εταιρεία είσπραξης λογ/σμων που εδώ στη πόλη μας ανέλαβε ένας εκδότης.
Τελικά που είναι το πρόβλημα; Στον εκδότη που νοίκιασε το μαγαζί; Κάποιος θα το νοίκιαζε. Ίσως κάποιος που θα πουλούσε κουβαρίστρες. Ή κάποιος που θα πουλούσε παπούτσια. Μένουμε στους τύπους και χάνουμε την ουσία.
Και η ουσία είναι στον καταναλωτή, που καλείται να πληρώσει 1 ευρώ καπέλο σε κάθε εξόφληση λογ/σμού. Οπουδήποτε τον πληρώνει. Ακόμη και μέσω τραπέζης (αυτόματη εξόφληση) και εκεί η τράπεζα χρεώνει εισπρακτικά.
Δηλαδή η ΔΕΗ πουλάει το ρεύμα, στέλνει το λογ/σμο, αλλά όταν θα τον πληρώσεις, τότε πληρώνεις και καπέλο.
Αντί να καταβάλει η ίδια το κόστος είσπραξης, το φορτώνει στον καταναλωτή. Δεν είναι καινούριο αυτό. Αυτό συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια. Και πληρώνει ο κόσμος το καπέλο της ΔΕΗ.
Αντί να έχει, δικά της ταμεία είσπραξης, αναθέτει σε τρίτους την είσπραξη. Και θέλει το κόστος να το καταβάλει ο πελάτης της. Ας το καταβάλει η ΔΕΗ. Παντού μέσα στο τελικό κόστος ενός προϊόντος, υπάρχει και το κόστος είσπραξής του.
Πουθενά δεν πληρώνεις καπέλο, επειδή… πλήρωσες.
Αυτά τα παλαβά μόνο στην Ελλάδα γίνονται. Και μάλιστα από επιχειρήσεις μονοπωλιακές. Με τον τσαμπουκά και τον αέρα του «άμα θες».
Όταν πουλάς, κάτι, αναλαμβάνεις και να εισπράξεις το τίμημά του. Πουθενά δεν πληρώνεις καπέλο, επειδή έβγαλες χρήματα να πληρώσεις αυτό που αγόρασες. Με τη λογική αυτή, σε λίγο θα πληρώνουμε και στον ταμία της Εφορίας καπέλο, επειδή του … πληρώσαμε το φόρο μας!
Το πρόβλημα δεν είναι ο όποιος εκδότης ανέλαβε την είσπραξη. Δικαίωμά του.
Ούτε η ΔΑΝΕΚ που μίσθωσε το κατάστημα. Άλλωστε όλοι οι εκεί καταστηματάρχες θέλουν να υπάρχει αυτό το γραφείο, αφού ανεβαίνει κόσμος και γίνεται τζίρος. Αν έμενε ανοίκιαστο (όπως τα παραδιπλανά) θα ήταν καλύτερα;
Το πρόβλημα είναι η ΔΕΗ που απαιτεί να πληρώνει ο καταναλωτής τα εισπρακτικά για κάθε φύλλο λογ/σμου της .
Μια ΔΕΗ που, όποιος δεν πλήρωνε έγκαιρα το λογ/σμο του, έτρεχαν να του κόψουν το ρεύμα. Χωρίς ειδοποίηση, έστω τηλεφωνική. Αδιαφορώντας αν παράπεσε ή ξεχάστηκε ο λογ/σμός της απλήρωτος. Ευτυχώς που μετά από 50 χρόνια λειτουργίας της, το κατάλαβαν (εκσυγχρονίστηκαν) και ειδοποιούν τηλεφωνικά. Όταν για ένα τόσο απλό πρόβλημα, έπρεπε να περάσουν 50 χρόνια, για να λυθεί… ας μη ψάχνουμε, γιατί πληρώνουμε καπέλο είσπραξης για τους λογ/σμούς της. Μονοπωλιακός τσαμπουκάς.

Καλημέρα σας

Περιμένεις να πω εγώ αυτό το τραγούδι;

  «𝝥𝝚𝝦𝝞𝝡𝝚𝝢𝝚𝝞𝝨 𝝢𝝖 𝝥𝝮 𝝚𝝘𝝮 𝝖𝝪𝝩𝝤 𝝩𝝤 𝝩𝝦𝝖𝝘𝝤𝝪𝝙𝝞;»: 𝝤 𝝪𝝡𝝢𝝤𝝨 𝝩𝝤𝝪 𝝛𝝖𝝡𝝥𝝚𝝩𝝖 𝝥𝝤𝝪 𝝖𝝥𝝚𝝦𝝦𝝞𝝭𝝚 𝝖𝝟...