Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κυκλοφοριακό Καβάλας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κυκλοφοριακό Καβάλας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Το λογικό και το παράλογο


Οκτώ χρόνια τώρα ψάχνουμε λύση στη μονοδρόμηση της Βενιζέλου. Πριν οκτώ χρόνια ένας δρόμος που τον χρησιμοποιούν ως έξοδο τα αυτοκίνητα, δοκιμάστηκε να γίνει είσοδος (από Φάληρο προς Ωκεανίς) και απέτυχε παταγωδώς. Φτάνουμε στη προεκλογική περίοδο του 2006 και η παράταξη Σιμιτσή έβαλε σαν προεκλογικό στόχο να αλλάξει την μονοδρόμηση της Βενιζέλου. Και το 2007 έκανε την αλλαγή. Και έγινε το λάθος! Τότε αντί να γίνει έξοδος των αυτοκινήτων (αντί της εισόδου) έγινε και πάλι διπλής κατεύθυνσης. Και ακολούθησε το παλιό αλαλούμ. Τα χρόνια πέρασαν και τώρα πάλι ξεκινάει το ίδιο λάθος του Εριφυλλίδη. Να γίνει… είσοδος από Φάληρο.
Αν σταθεί κάποιος στο Φάληρο θα δει πως περισσότερα αυτοκίνητα εξέρχονται από τη Βενιζέλου παρά το αντίθετο. Σήμερα είναι πολύ πιο εύκολο να μπεις στο κέντρο παρά να βγεις. Σε όλες τις πόλεις θέλουμε να φεύγουν τα αυτοκίνητα από το κέντρο εύκολα και όχι να μπαίνουν εύκολα. Εμείς επιμένουμε ανάποδα!
Και το κυκλοφοριακό κομφούζιο συνεχίζεται στη Βενιζέλου. Εναλλαγή του λογικού με το παράλογο!!! Φορτηγά να ξεφορτώνουν (λογικό) Τεράστια αστικά λεωφορεία να μπλοκάρουν το δρόμο όπου σταθμεύουν (στάση Παπαστράτου) και από τις δυο πλευρές παράλληλα, αδιαφορώντας για το φρακάρισμα του δρόμου στο σημείο εκείνο (παράλογο) και  αγανακτισμένους οδηγούς να περιμένουν να ανοίξει ο δρόμος (λογικό).
Προχθές ο Δήμαρχος μας μίλησε για αλλαγή των υλικών που είναι στρωμένα τα παρκινγκ στο κέντρο με πιο φιλικά που δεν θα θερμαίνονται το καλοκαίρι όπως η άσφαλτος που είναι στρωμένα τώρα. Δε ξέρω πόσο πιο δροσερά θα γίνουν τα καλοκαίρια μας με την αλλαγή του υλικού, μπορώ να υπολογίσω όμως πόσο πιο καθαρή θα γινόταν η ατμόσφαιρα όλο το χρόνο, αν δεν είχαμε ρυπογόνα παλιάς τεχνολογίας αστικά λεωφορία μέσα στη πόλη. Αν είχαμε μικρά μίνι μπας να μεταφέρουν τους επιβάτες αντί των τεράστιων αστικών που μπλοκάρουν τη κυκλοφορία και είναι ή κύρια αιτία του κυκλοφοριακού προβλήματος. Η κύρια. Όχι η μόνη.
Αν θέλει κάποιος να δώσει μια ανάσα στο κυκλοφοριακό ας ξεκινήσει από τα Αστικά λεωφορεία. Για 10 επιβάτες που θα ανέβουν και άλλους 8 που θα κατέβουν από μια συνοικία δεν υπάρχει λόγος θεόρατων αστικών. Αν θέλει καθαρό περιβάλλον ας ξεκινήσει από την κυκλοφορία οικολογικών λεωφορείων. Και αν θέλει να δώσει λύσεις στη μονοδρόμηση της Βενιζέλου ας την κάνει άνοδο προς Φάληρο γιατί τα δεκάδες μαγαζιά εκεί δουλεύουν με όσους εξέρχονται προς τα σπίτια τους και όχι με τους ελάχιστους που εισέρχονται.  Δεν θα νεκρώσουμε έναν κεντρικό δρόμο για να ικανοποιήσουμε μια συγκεκριμένη ομάδα αυτοκινητιστών. Ούτε μπορούμε να λέμε «κάποιοι θα ξεβολευτούν»  και να προχωράμε σε… ανάποδη μονοδρόμηση.
Ως πρώτη προτεραιότητα είναι η απρόσκοπτη κίνηση των ΙΧ που δεν εισπράττουν επιδοτήσεις, ούτε παίρνουν δωρεάν άδειες από τη Νομαρχία, ούτε βρωμίζουν τον αέρα που αναπνέουμε. Η φιλοσοφία ‘’να φύγουν τα ΙΧ από το κέντρο’’ όμορφα ακούγεται αλλά ας μετρήσουμε και πόσες χιλιάδες άνθρωποι κάθε μέρα εξυπηρετούνται με αυτά. Άλλωστε είναι γνωστό πως νόμοι που λειτουργούν ενάντια στο κοινωνικό σύνολο δεν έχουν μακροζωία.
Καλημέρα σας.

Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Ενοχλητικό αυτοσχέδιο γκαράζ

Άργησε αλλά ξεκίνησε. Η … ευταξία στο χώρο του λιμανιού της Καβάλας! Αυτή μας έλειπε για να λάμψει η πόλη.

Και ξεκίνησε από αυτούς που ψαρεύουν με ένα καλάμι στη προκυμαία. Δεν ξέρουμε σε τι ενοχλούν οι ερασιτέχνες ψαράδες. Θα τους βρούμε σε κάθε λιμάνι να κάθονται με το καλάμι τους να «τσιμπίσει» κάποιο ψάρι. Εδώ στη Καβάλα για λόγους… ευταξίας πήρε απόφαση το Λιμεναρχείο να εξαφανιστούν!

Τώρα πήραν σειρά τα παρκαρισμένα κατά μήκος των νησίδων αυτοκίνητα. Με απόφαση του ΟΛΚ δεν θα επιτρέπεται να σταθμεύουν. Αδιαφορώντας για την ανυπαρξία χώρων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης. Αφού στη πλατεία Καραολή-Δημητρίου δημιούργησαν τρεις στάσεις λεωφορείων (οι δύο δεν έφταναν) περιορίζοντας έτσι τις θέσεις στάθμευσης, τώρα πήραν φόρα και απομακρύνουν όλα τα αυτοκίνητα από τις νησίδες.
Δε πρόκειται να γίνει πιο άνετη η ροή των αυτοκινήτων αφού και ένα αυτοκίνητο να σταθμεύσει (που θα σταθμεύουν έστω για λίγο πολλά περισσότερα) θα περιορίζεται η κυκλοφορία πάλι στο ένα ρεύμα. Χωρίς κάποια σοβαρή κυκλοφοριακή μελέτη έβαλαν στόχο να αδειάσουν τη παραλιακή ζώνη από τα σταθμευμένα αυτοκίνητα.

Όταν πέρυσι το καλοκαίρι ήρθε η Τουρκική τηλεόραση να προβάλει τη πόλη μας, επέλεξε ως καλύτερο οπτικό σημείο, που αναδεικνύει την ομορφιά της, τη γωνία όπου εκεί έδεναν παλιά τα φέριμποτ για Θάσο. Εκείνο το σημείο, το πιο όμορφο της πόλης, το χρησιμοποιούν για πριβέ παρκινγκ οι υπάλληλοι του ΟΛΚ και του Λιμεναρχείου! Εκείνο το σημείο δε τους ενοχλεί. Τους εξυπηρετεί! Τα δικά τους αυτοκίνητα δεν τους ενοχλούν. Των άλλων ενοχλούν! Και παρκάρουν εκεί σε ένα χώρο που ανήκει στους περιπατητές αυτής της πόλης.

Αν θέλουν να ξεκινήσουν την ανάπλαση στη χερσαία ζώνη της παραλίας ας ξεκινήσουν από τα δικά τους αυτοκίνητα. Ας επαναφέρουν τον χώρο που έχουν για τα προσωπικά τους αυτοκίνητα, στην μορφή που είναι και ο υπόλοιπος χώρος. Ώστε να μπορούν να βαδίζουν άνετα οι διαβάτες. Ας βάλουν παγκάκια να κάθεται ο κόσμος το καλοκαίρι. Ο χώρος αυτός δεν είναι προικώα δωρεά των εργαζομένων στον ΟΛΚ και το Λιμεναρχείο για να τον χρησιμοποιούν ως αυτοσχέδιο γκαράζ. Για τα 2-3 υπηρεσιακά τους αυτοκίνητα υπάρχει χώρος στην είσοδο του Λιμεναρχείου.
Στο ωραιότερο σημείο της πόλης αξίζει καλύτερη τύχη.

Καλημέρα σας.

Περιμένεις να πω εγώ αυτό το τραγούδι;

  «𝝥𝝚𝝦𝝞𝝡𝝚𝝢𝝚𝝞𝝨 𝝢𝝖 𝝥𝝮 𝝚𝝘𝝮 𝝖𝝪𝝩𝝤 𝝩𝝤 𝝩𝝦𝝖𝝘𝝤𝝪𝝙𝝞;»: 𝝤 𝝪𝝡𝝢𝝤𝝨 𝝩𝝤𝝪 𝝛𝝖𝝡𝝥𝝚𝝩𝝖 𝝥𝝤𝝪 𝝖𝝥𝝚𝝦𝝦𝝞𝝭𝝚 𝝖𝝟...