Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Βουλή Των Ελλήνων. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Βουλή Των Ελλήνων. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Ποιοι πρώην Βουλευτές ζητούν αναδρομικά


Πρόσωπα από όλα τα κόμματα της ελληνικής Βουλής και με ιδιαίτερη ιστορία στην κοινωνική ζωή τού τόπου περιλαμβάνονται στον κατάλογο των συνταξιούχων βουλευτών οι οποίοι προσέφυγαν στο Ελεγκτικό Συνέδριο για να εξισωθούν οι αποδοχές τους με εκείνες των συνταξιούχων δικαστών. Μεταξύ τους είναι και συνταξιούχοι βουλευτές του ΚΚΕ, όπως ο μουσικοσυνθέτης Μίκης Θεοδωράκης, ο ηθοποιός Λυκούργος Καλλέργης, αλλά και ο πρώην γραμματέας Τύπου επί ΠαΣοΚ κ. Σωτήρης Κωστόπουλος, ο πρώην υπουργός επί ΝΔ κ. Αριστείδης Τσιπλάκος και πολλοί άλλοι. Οι περισσότερες προσφυγές έγιναν το 2003-2004, εποχή που δεν υπήρχε η σημερινή οικονομική δυσπραγία, και ορισμένοι, όπως η οικογένεια του σημερινού γενικού γραμματέα του υπουργείου Οικονομικών Ηλία Πλασκοβίτη και συγκεκριμένα η χήρα Πλασκοβίτη παραιτήθηκε από την προσφυγή της για λογαριασμό του εκλιπόντος πλέον βουλευτή και συζύγου της Σπύρου Πλασκοβίτη. Το ίδιο έπραξε και η συνταξιούχος βουλευτής Νόρα Κατσέλη.

Η υπόθεση εξακολουθεί να προκαλεί πολιτικές αναταράξεις, αν και έγκυροι δικαστικοί κύκλοι αποκλείουν τη δυνατότητα ψήφισης νόμου που να αποκλείει τέτοιες προσφυγές, αφού αυτό θα ήταν ευθέως αντισυνταγματικό, όπως ειπώθηκε στο «Βήμα». Η μόνη αντίδραση της πολιτείας που φαίνεται να είναι εφικτή, είναι η άρνηση του Δημοσίου να πληρώσει, σε περίπτωση ενδεχόμενης δικαίωσης των συνταξιούχων βουλευτών.

Η πρώτη απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, την οποία έχει στη διάθεσή του «Το Βήμα» και εκδόθηκε τον Ιούνιο 2010 _ αφορά τις προσφυγές των Αγγ. Αγγελούση, Βασίλη Μπρακατσούλα (συνταξιούχοι από ΠαΣοΚ) και της Καλ. Μπουρδάρα (της ΝΔ) _ επαναπέμπει το θέμα στο αρμόδιο δεύτερο τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, διότι για πρώτη φορά ετέθη στη συζήτηση της υπόθεσης ότι υπάρχει απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής (έχει ισχύ νόμου) με την οποία δεσμεύονται οι εν ενεργεία βουλευτές ότι λόγω της οικονομικής δυσπραγίας δεν θα διεκδικήσουν οποιαδήποτε αύξηση στις αποδοχές τους. Το αρμόδιο τμήμα θα κληθεί τώρα να αποφασίσει αν αυτή η δέσμευση πρέπει να ισχύσει και για τις αποδοχές των συνταξιούχων βουλευτών, οι οποίες ούτως ή άλλως υπολογίζονται με βάση τις αποδοχές των εν ενεργεία. Το θέμα είναι σίγουρο ότι θα καταλήξει πάλι στην Ολομέλεια του ανωτάτου δικαστηρίου, προκειμένου να δοθεί η τελική λύση στην υπόθεση.

Πριν από το 2010 όμως το Τμήμα που έστειλε την υπόθεση στην Ολομέλεια είχε δικαιώσει τους τρεις συνταξιούχους βουλευτές με το σκεπτικό ότι η σύνδεση της βουλευτικής αποζημίωσης με τις συνολικές αποδοχές του ανωτάτου δικαστικού λειτουργού έχει ως συνέπεια κάθε μεταβολή των μηνιαίων αποδοχών των δικαστών να συμπαρασύρει και τους συνταξιούχους βουλευτές. Ο συνταξιούχος δικαστής που δημιούργησε το δεδικασμένο είχε προσφύγει διεκδικώντας εξομοίωση με τις αποδοχές του προέδρου της Ανεξάρτητης Αρχής Ταχυδρομείων, Τηλεπικοινωνιών και Ενέργειας (ΕΕΤΤ). Η δικαίωση των τριών αφορούσε αναπροσαρμογή της σύνταξής τους για την περίοδο 2003-2007. Εναντίον της απόφασης είχε ασκήσει αναίρεση τόσο το Ελληνικό Δημόσιο όσο και οι ίδιοι οι βουλευτές ζητώντας την επιμήκυνση των χρόνων για τα οποία είχαν δικαιωθεί. Δεν συζητήθηκαν στο Ελεγκτικό Συνέδριο τις προηγούμενες ημέρες για τυπικούς λόγους οι προσφυγές της οικογένειας του εκλιπόντος πρώην υπουργού επί ΠαΣοΚ Γιάννη Σκουλαρίκη.

Μεταξύ των συνταξιούχων που έχουν προσφύγει στη Δικαιοσύνη είναι επίσης και οι Μόσχος Γικόνογλου, Βασίλης Κεδίκογλου, Δημ. Σωτηρλής, Αθ. Ταχυρίδης, Ηλίας Παπαηλίας, Ελ. Κασιμάτη και πολλοί άλλοι. Οι προσφυγές αγγίζουν τις 850, αλλά πολλές από αυτές έχουν γίνει δύο ή τρεις φορές για τον ίδιο συνταξιούχο. Η υπόθεση αποκαλύφθηκε από την αντιπρόεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου κυρία Φλωρεντία Καλδή ενώπιον της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής. Οταν εμφανίστηκε στην Επιτροπή ο πρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου Ι. Καραβοκύρης, η αντιπρόεδρος, κατά τη συζήτηση για τη συσσώρευση υποθέσεων στο ανώτατο δικαστήριο, αναφέρθηκε και στις συγκεκριμένες προσφυγές.

Η τυχόν δικαίωση των συνταξιούχων βουλευτών θα επιβαρύνει σημαντικά τον προϋπολογισμό της χώρας. Δύο είναι τα κυρίαρχα θέματα με βάση τα οποία θα αποφασιστεί αν δικαιωθούν ή όχι. Το πρώτο είναι η απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής και το αν η δέσμευση των εν ενεργεία βουλευτών να μη δεχτούν αυξήσεις στις αποδοχές τους ισχύει και για τους συνταξιούχους και το δεύτερο θέμα είναι αν εξακολουθεί να ισχύει και σήμερα το Ζ Ψήφισμα, που εξισώνει τις αποδοχές των δύο κλάδων...

[Το Βήμα]
Πηγή:  http://xesemesa.blogspot.com/2011/05/blog-post_7771.html

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Ακτήμονες τσιφλικάδες

Χαμογελαστοί άρχοντες του χθες. Τους ψηφίζαμε με δημοκρατική συνείδηση να εκπροσωπήσουν το λαό στη Βουλή. Και αυτοί μοίραζαν απλόχερα διορισμούς στο δημόσιο. Και όταν δεν υπήρχαν πάγιες θέσεις να βολέψουν ψηφοφόρους, δημιουργούσαν προσωποπαγείς θέσεις και τους… έβαζαν. Αρκεί να τους έβαζαν. Παλιά μου τέχνη κόσκινο. Εμείς πληρώναμε.

Ντελικάτοι και ευθυτενείς του χθες ακόμη και όταν αποτύγχαναν στις εκλογικές αναμετρήσεις τρύπωναν οι ίδιοι σε θέσεις γυαλιστερές και καλοπληρωμένες. Πληθώρα του είδους. Διοικητές Οργανισμών, Τραπεζών, Συμβουλίων και βάλε.
Μόλις σε έβλεπαν από μακριά περίμεναν να τους χαιρετήσεις. Και η καλημέρα τους έμοιαζε με χαΐρι. Ευγενική τους προσφορά η καλοσυνάτη ματιά τους. Υποχρέωσή σου να τους κοιτάς κατάματα πριν τους χαιρετήσεις. Άρχοντες με τα όλα τους. Τους εξέλεξε ο λαός, άρα τους χρωστάει ο λαός. Την ευμάρεια και το άπλετο αρχοντιλίκι τους. Καταδίκασαν με τις αποφάσεις τους ένα κράτος να εισάγει το 70% των αναγκών του. Ακόμη και το φαγητό μας φτάσαμε να εισάγουμε, αφού απαξίωσαν κάθε παραγωγική δραστηριότητα. Τώρα ζητάνε και τα ρέστα.

Ήταν και οι άλλοι. Οι εργατοπατέρες. Εκλεγμένα εξαπτέρυγα και αυτοί. Δημιουργήματα των πρώτων. Τον Πατέρων μας. Αλίμονο. Με τη βούλα της Δημοκρατίας όλα γίνονται Και άντε να κουνήσεις τον εκλεγμένο. Φίδι που σ’έφαγε. Όταν ο Μητσοτάκης είπε να πουλήσει ένα μικρό μέρος των μετοχών του ΟΤΕ ξεσηκώθηκε το σύμπαν. «Πωλείται» έλεγαν τα παλικάρια του ΟΤΕ ειρωνικά. Θα έχαναν τα προνόμια. Ποιος έχασε τότε; Ο αποστάτης καλέ. Που έκανε τέτοιες κακές σκέψεις!!!

Σαν γνήσιοι εργατοπατέρες τα είχαν πάντα καλά με όποιον κυβερνούσε. Άρχοντες χωρίς τσιφλίκι. Άκουγαν για διαγωνισμούς προσλήψεων και άλλαζαν συζήτηση. Στην εύκρατη αλαζονεία της εξουσίας που ζούσαν, όταν τους μιλούσες για άξιους αυτοί κοίταζαν τον εαυτό τους. Δεν υπήρχε δεύτερος σε αξιοσύνη. Μόνιμο αντικατοπτρισμό είχαν πάθει. Διόριζαν όσους τους έστελναν τα αφεντικά τους και μετά, σειρά είχαν τα παιδιά τους. Ολόκληρες οικογένειες τακτοποιήθηκαν τα τελευταία 30 χρόνια μέσα στην ΕΡΤ, την Ολυμπιακή, τον ΟΣΕ, τη ΔΕΗ, τον ΟΠΑΠ και βάλε. Ποιος τολμούσε να αγγίξει ΕΡΤ ή Ολυμπιακή; Το συνδικαλησταριό ετοιμοπόλεμο! Με σύμμαχους τους προοδευτικούς της Αριστεράς. Ναι αυτούς που σήμερα το παίζουν αθώα περιστέρια. Πέρασε και η ΕΡΤ στον «στενό δημόσιο τομέα» και δε θα μπορέσουν να διορίσουν και τα εγγόνια τους. Μαύρη θλίψη βιώνουν.

Και σήμερα μέσα στον οικονομικό ορυμαγδό που μας κυκλώνει, έρχονται οι τέως εθνοπατέρες με τις διπλές τριπλές και βάλε συντάξεις τους, να ζητήσουν αναδρομικά από τη Βουλή! Κάτι σαν τα δεδουλευμένα τους. 

Και σήμερα που πρέπει να αρχίσει το ξήλωμα της κάλτσας, έχεις απέναντι σου, τους ετοιμοπόλεμους των εργαζομένων, με νύχια αλά Φρέντι Κρούγκερ.

Γιγαντώθηκαν με νόμους, ρίζωσαν κακοπροαίρετα και άντε τώρα να τους μαζέψεις. Δυο δυνατές κατηγορίες της κοινωνίας μας που δε μαζεύονται. Ακτήμονες τσιφλικάδες στο σβέρκο μας. Πέτρες αυτοί. Αβγό εσύ. Ή η πέτρα χτυπήσει στο αβγό ή το αβγό στη πέτρα… το αβγό σπάζει. Νόμος της φύσης. Ετοιμάσου να σε κάνουν ομελέτα.

Καλημέρα σας.

Περιμένεις να πω εγώ αυτό το τραγούδι;

  «𝝥𝝚𝝦𝝞𝝡𝝚𝝢𝝚𝝞𝝨 𝝢𝝖 𝝥𝝮 𝝚𝝘𝝮 𝝖𝝪𝝩𝝤 𝝩𝝤 𝝩𝝦𝝖𝝘𝝤𝝪𝝙𝝞;»: 𝝤 𝝪𝝡𝝢𝝤𝝨 𝝩𝝤𝝪 𝝛𝝖𝝡𝝥𝝚𝝩𝝖 𝝥𝝤𝝪 𝝖𝝥𝝚𝝦𝝦𝝞𝝭𝝚 𝝖𝝟...