Η επεξεργασία του καπνού και η θάλασσα που αντικρίζουμε.
Πέρα από καπνεργατούπολη, είμαστε παράλληλα και μια ναυτική πόλη. Με ναυτική ιστορία. Μια πόλη, που βίωσε τη ναυτιλία, που στήριξε την οικονομία της στη θάλασσα που τη περιβάλλει.
Ενός μουσείου που θα το επισκέπτονται οι μαθητές, οι πολίτες, οι επισκέπτες και οι τουρίστες αυτής της πόλης.
Που θα βλέπουν από κοντά την ναυτική μας ιστορία. Που θα έχουμε να τους δείξουμε το δεύτερο σκέλος της οικονομικής μας ανάπτυξης, μετά τον καπνό.
Πέρυσι, έγινε έκθεση με τα ναυτικά μας εκθέματα στο αμφιθέατρο της Νομαρχίας και στη συνέχεια έκθεση του μοντελιστή Δημήτρη Μέτσικα στη Δημ. Καπναποθήκη.
Το Ναυτικό Μουσείο ξεκίνησε τις δραστηριότητές του. Ήδη μέλος του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων (COM) και των Ναυτικών Μουσείων Ελλάδας, αναφέρεται στους καταλόγους. Άνθρωποι με διάθεση συγκέντρωσαν εκθέματα… Μόνο που δεν υπάρχει χώρος να τα στεγάσουν.
Για να τελειώσει ένα έργο, ακόμη και το πιο απλό και το πιο μικρό, πρέπει να περάσουν χρόνια. Μας πνίγει η γραφειοκρατία, το χαρτομάνι και το «περίμενε».
Και όταν παραδοθούν οι αποθήκες στη Διοίκηση του Ναυτικού Μουσείου, θα ξεκινήσει ο γολγοθάς της ανακατασκευής.
Και τα εκθέματα θα μένουν στοιβαγμένα στο λιμάνι. Με κίνδυνο να καταστραφούν από τις καιρικές συνθήκες…
Καλημέρα σας